Monday, November 21, 2005

U PENTAGON JE UDARIO PROJEKTIL, A NE BOING 757!

Tačno u 9:38 minuta, 9. septembra 2001. avion Boing 757 na liniji 77 na letu iz Vašingtona za Los Andjeles, udario je u južno deo prvog krila zgrade Pentagona u Vašingtonu. U trenutku udara leteo je brzinom od 850 km na sat, najviše metar iznad zemlje. Težina mu je u trenuktku udara bila 60 tona plus 5600 galona goriva. U njemu je bilo 59 putnika. Svi su poginuli, baš kao i preko 120 zaposlenih u zgradi pentagona. Avionom je u trenutku udara pilotirao terorista Hani Hanjor, koji se nekoliko dana pre toga kratko obučavao pilotiranju u jednoj letačkoj školi u Arizoni.
Ovaj je bio deo sinhronizovanog teriorističkog napada istovremeno izvedenog i u Njujorku. Organizator i izvršilac čitavog poduhvata je bila ekstremna islamska teroristička organizacija Al Kaida. Mozak operacije – već godinama najtraženiji terorista na svetu- Osama Bin Laden.
Sve ovo, deo je zvanične verzije koju je izdao Pentagon, istražio i potvrdio FBI, složila se CIA, a prihvatio Predsdenik SAD i aminovao Kongres. Deluje fantastično zar ne?
Šok je u početku za čitav svet bio preveliki da bi bilo ko posumnjao da se sve odigralo baš tako. Ali vremenom je otkriveno da je veliki deo ove terorističke “fantazije” - laž. Mnogo je detalja koji se ne uklapaju u ovu sumanutu verziju.
Avion Boing 757 na liniji 77 nestao je sa radara tačno 45 minuta pre udara u Pentagon. Ali, na radarskim ekranima pojavila se nepoznata letilica: “Njegova brzina, manevarska sposobnost, način kretanja, svi mi iz kontrole leta, a svi smo iskusni u ovom poslu, smatrali smo da se radi o vojnom avionu”, izjavio je Danijel o Brajan, iz oblasne Kontrole vazdušnog saobraćaja.
Po zvaničnoj tvrdnji FBI, Boingom 757 na liniji 77 u trenutku udara pilotirao je kidnaper, Arapin, Hani Hanjor, ali...“On nije imao pojma sa pilotiranjem” izjavio je Rik Garza pilotski instruktor iz letačke škole u Arizoni.
Ko je onda bio tako vešt pilot, jer je ovakav zahvat mogao izvesti samo neko sa izuzetnim pilotskim sposobnostima i iskustvom?
Ali, veliki Boing 757 kako leti na samo nekoliko metara od zemlje, toga dana niko nije ni video.
Stiv Paterson je sedeo u svom stanu na 14. spratu zgrade “Pentagon siti”. Upravo je na televziji posmatrao vesti o napadu na Njujork, kada je opazio kroz prozor kako veoma nisko proleće “mali putnički avion”. Taj avion, po njemu, mogao je nositi 8 do 12 putnika. Učinulo mu se kao da se sprema da sleti negde na auto put.
Ali nisu svi očevici videli ni taj “mali putnički avion”.
“Čulo se samo jedno piiihhh! To nije bio zvuk koji bih očekivao od aviona koji proleće udaljen od mene manje od veličine fudbalskog terena” primetio je Džon O’Kifi, koji je “avion” samo čuo.
“Čuli smo nešto što je zvučalo slično raketi” izjavio je Tom Seibart.
“Zvučalo je kao neka raketa” reči su Majkla DiPola.
“Neka bomba je eksplodirala. Osetio sam miris kordita. Bio sam siguran da je negde aktiviran eksploziv” pričao je Don Parkela.
Sve ove izjave očevidaca nisu stigle u medije. Mogu se naći samo na internet sajtovima i u video i audio zapisima nezavisnih istraživača koji su želeli da saznaju šta se stvarno dogodilo.

AVION BEZ KRILA?
A imali su mnogo razloga da se to pitaju. Jer ostaci ogromnog Boinga 757, koji je navodno udario u Pentagon, nisu vidjeni. Od njegove olupine nisu ostali tragovi. Nema krila, repa, delova ogromnog trupa. Ni šteta koja je nastala na zidovima Pentagoan ne odgovara onoj koja bi se očekivala da je zaista uleteo avion takve snage i veličine. Njegov raspon krila iznosio je oko 37 metara, a rupa koja je napravljena na mestu udara široka je jedva 2 metra u prečniku. Ako su krila otpala u trenutku udara gde su nestala?
Travnjak ispred zgrade gde je avion udario sasvim je čist i zelen. Nema spržene trave, ostataka rasutog upaljenog goirva. Stakla na nekim prozorima na samo metar od mesta udara su čitava.
Ali su zato zidovi probijeni na čudnovat način. Naime Pentagon je sagradjen u obliku pet koncentričnih prstenova zgrada u obliku pentagona. Svaki prsten je sastavljen od pet delova. “Avion” je udario u prsten E (prvi spolja) i probio sve zidove prstena D, C i udario u spoljni zid prstena B. Tu se zaustavio. Bar tako izgleda po oštećenjima. Mesta prodora izgledaju kao da ih je načionio razorni projektil sa pojačanim uranijumskim punjenjem. Makan nos Boinga 757 imao bi prilično teškoća da probije čak tri zgrade.

Vatrogasci koji su radili na raščišćavanju u unutrašnjosti izmedju prstenova zgrada takodje nisu videli delove Boinga. Niti jedan deo.
Na prilazu zgradi Pentagona ovaj razorni “avion” snimljen je sa nekoliko sigurnosnih kamera kojima je uleto u vidokrug. Jedna kamera se nalazila na krovu obližnjeg hotela Šeraton, druga na privatnoj benzinskoj stanici izvesnog Džoa Velaskeza gde su se uglavnom snabdevali službenici ministartsva, a treća na zgradi Zavoda za transport – Virdžinija. Njihova kamera upravo pokriva autoput 27 preko koga je “avion” morao da preleti.
Deluje neverovatno, ali u sva tri slučaja službenici obezbedjenja tvrde da su ih odmah nakon incidenta posetili “agenti FBI” i oduzeli im video kasete sa snimkom (!) Nikada im nisu vraćene.
Samo jedan snimak koji je načinila sigurnosna kamera upravo ispred zgrade Pentagona, uhvatio je, u samo jednom frejmu, obris male letilice koji uleće munjevito u Pentagon na samo metar od tla. To definitivno nije bio Boing 757!
Na konferenciji za štampu u Ministarstvu odbrane (u Pentagonu) na pitanje novinara šta je sa delovima aviona, gde su krila, gde je rep, Li Ejvi, zadužen za renoviranje zgrade odgovorio je doslovce: “ U stvari, dosta dokaznog materijala je ostalo izvan prstena E, samo što on nije dobro vidljiv(?!)“
Pomenimo još da je upravo to krilo zgrade bilo u završnoj fazi renoviranja. Spoljni zid E urušio se nakon 20 minuta od udara.


VLADA OSTAJE PRI SVOM STAVU
O tome šta se zaista toga dana dogodilo napisano je od tada desetine knjiga i distribuirano mnogo video materijala. Francus Tijeri Meson je ovih dana na stotine DVD diskova poslao redakcijama najtiražnijih francuskih medija. Njegova knjiga “Strašna laž” do detalja analizira svaki deo ovog incidenta. Slanje DVD disketa treba da podstakne urednike u francuskoj javno prozovu aktere ove najveće laži, pre svega one u Pentagonu. A lagali su svi: Predsednik Buš, članovi njegovog kabineta, Kongres, Senat, CIA, FBI, a zdušno im u tome pomagali najuticajniji mediji.
I u SAD je izdato na desetine knjiga i video zapisa. Neki kongresmeni su počeli da pišu peticiju i traže istinu. Istinu traži i federalni tužilac Patrik Ficdžerald kao I Velika Čikaška porota. Pitanje je da li su Buš i njegovi najbliži saradnici svesno lagali Kongres?
Dokazi su već neoborivi, ali tvrdnje iz Pentagona su i dalje iste. Deluju čak i zastrašujuće u svom cinizmu:
»Nema sumnje šta se toga dana dogodilo. Zapanjujuće je da bilo ko može od toga stvarati mit. Zapanjujuće je da bilo ko uopšte nastavlja da takvim ljudima (Tijeru Mesonu, prim.) uopšte daje publicitet«, izjavila je Viktorija Klark iz Ministarstva za odbranu SAD na konferenciji za štampu.
“Samo nagoveštaj da avion Ameriken Erlajnsa 77 nije 9. septembra udario u Pentagon, najveća je uvreda sećanju na 59 ljudi, žena i dece na tom letu i 125 poginulih civila i vojniih službenika u Pentagonu koji su nemilorsdno ubijeni od terorista 11. septembara”, glasi saopštenje FBI od 2. aprila 2002.
NEKI SU ODMAH ZNALI ISTINU
A pogledajmo šta su odmah nakon napada izjavili neki dobri poznavaoci SAD.
BBC je samo jednom pustio ovaj demanti samog Osame Bin Ladena: "Ja nisam učestvovao u septembarskom napadu na USA, niti sam išta znao o tome. U USA postoji vlada unutar vlade. Amerika treba da potraži počinioce ovoga akta unutar sebe same, među ljudima koji žele da naprave od ovog veka - vek sukoba između islama i hrišćanstva. Pitajte svoju tajnu vladu ko je počinio taj napad… američki sistem je pod totalnom kontrolom Jevreja, kojima je na prvom mestu Izrael, a ne Amerika."
General Hamid Gul, bivši šef Pakistanske Obaveštajne službe odmah je ovako prokomentarisaodogađaj: “Napadi na Njujork i Vašington bili su organizovani od strane Izraelaca… Napadi su počeli u 8:45, četiri avionska leta bila su skrenuta sa njihove predviđene vazdušne rute i nijedan vojni lovački avion nije poleteo do 10:00. Radari su ometani, transponderi nisu radili i nije bilo IFF (“friend or foe”) identifikacije (specijalna vrsta provere da se ustanovi da li je avion u rukama pilota ili otmičara, prim.). U Pakistanu, ukoliko niko ne odgovori na IFF poziv, lovački avioni odmah dobijaju nalog za poletanje. Ovde se jasno vidi da je to bio jedan akt organizovan iznutra. Da li će se i ovo zataškati isto kao i realni počinioci atentata na Kenedija?"
Njemački list, Der Tagešpigel, intervjuisao je Andreasa fon Bulova, bivšeg načelnika parlamentarne komisije koja nadgleda aktivnosti nemačke obaveštajne službe. Fon Bulov je tada izjavio: “Planiranje ovih napada je jedno majstorsko ostvarenje u tehničkom i organizacionom smislu – oteti 4 ogromna aviona u okviru par minuta i navesti ih na njihove mete veoma komplikovanim letačkim manevrima. Tako nešto je nezamislivo bez podrške državnih obaveštajnih službi.”
I pojedini američki kongresmeni imali su mnogo pitanja za predsednika Buša, ali im je rečeno da zbog bezbednosti države sva saznanja o terorisčkom napadu 9-11 moraju biti strogo konrolisana fržavna tajna, jer neprijatelj samo čeka slabosti. Na snagu je stupio i Patriotski zakon, koji te mere reguliše. To znači da se sve informacije iz istrage moraju pažljivo klasifikovati pre nego što izadju u javnost. To se odnosi i na kongresmene.
A “slabost” ili smišljena “nemarnost” nadležnih službi bila je ogromna. Evo, šta o tome piše Dr. Albert D. Pastore Phd. u svojoj knizi “Čudnije od fantazije”, te žestoko, i za ovaj napad, optužuje cionistički klan koji ima jude na svim ključnim pozicijama u američkoj državnoj upravi:
“Kako je moguće da je vazdušni prostor između Bostona i Vašingtona, područje koje se može nazvati političkim i ekonomskim srcem nacije, ostalo kompletno nezaštićeno? Drugi avion, koji je pogodio Njujork leteo je izvan svog normalnog kursa bez ikakve komunikacije više od 40 minuta. Na svom putu prema Njujorku, on je proleteo na nekoliko milja udaljenosti od MekGvajer vazdušne baze u Nju Džersiju, nakon što je prva kula STC-a već bila pogođena! Kako je moguće da je Vašington DC ostavljen nezaštićen kada se “Andrijus vazdušna vojna baza” može dostići automobilom veoma brzo! … Zapamtite da je Pentagonov Savet za Odbrambenu politiku pod direktnom upravom cioniste Ričarda Perlea i njegove bande ratnohuškačkih lakeja. Ovi civili iz tog Saveta imaju moć da promovišu generale i admirale koji pate za karijerom. Da li je stvarno teško poverovati da jedan od visokih zvaničnika ne bi mogao kolaborirati sa istinskim planerima ovog terorističkog akta?”

ANTRFILE
Ipak ostaci neke letilice nadjeni su pored oštećenih zidova Pentagona i ne liče na delove aviona Boing 757, već na delove raketnog projektila.
Fotografije koje je u istrazi naopravila Federalna administracija za vanredna dogadanja (FEMA) otkrivaju I delove malog mlaznog aviona veoma sličnog modifikovanom A-3 Sky Warrior, a ne Boingu 757.
Takodje, po izjavama dva svedoka koja su pod ugovorom angažovana da rade za vojsku, potpuno nezavisno u dva tima stručnjaka, po zadatku koji su dobili, trebalo je da u jednom malom i skučenom hangaru adaptiraju Daglas A-3 “Sky Warrior”, mali borbeni mlaznjak, opreme ga sa doteranim projektilima Raytheon's Global Hawk, osposobe ga za daljinsko bespilotno upravljanje, ugrade druge motore i transpondere kao i radarske navigacione sisteme velikog domašaja. Sve ovo je izgledalo mnogo složenije nego uobičajena izgradnja platforme za testiranje projektila za ugovarača Hughes-Raytheon, za koga su radili.


“Svedok”, 9.avgust 2005

3 Comments:

Blogger Lepensky said...

Iskreno, voleo bih da Vas vidim na www.mojblog.co.yu
Poz.
Dejan

3:25 AM, November 23, 2005  
Blogger oblacak said...

Postoji snimak sa kamere koja je snimala saobracaj na obliznjem parkingu. Vidi se Boing.

4:45 AM, January 18, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo fotke sa sajta Ministarstva odbrane USA. Zaista, gde je ista sto lici na Boing?
http://www.defenselink.mil/photos/Sep2001/010914-F-8006R-002.jpg

11:13 PM, May 16, 2006  

Post a Comment

<< Home